Joskus toimitukset viivästyvät meistä riippumattomista syistä. Jos pakettisi olisi mielestäsi pitänyt olla jo perillä, tarkista toimituksen tila lähetysilmoitussähköpostissa olevasta linkistä tai mene toimituskumppanin sivuille ja syötä seurantatunnuksesi.


Jos seurantapalvelun tila näyttää Puutteellinen osoite/Virheellinen osoite, ota yhteyttä suoraan toimituskumppaniin ongelman ratkaisemiseksi.

Jos seuranta on pysähtynyt eikä sitä ole päivitetty muutamaan päivään tai jos tarvitset lisäapua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Varaa seuraavat asiat valmiiksi, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti:

  • tilauksesi ja seurantatunnuksesi / asiakasnumerosi
  • tarkka selostus tapahtuneesta 
  • pyydätkö hyvitystä tai vaihtoa, jos pakettisi katoaa

 

Otamme yhteyttä toimituskumppaniin paketin sijainnin selvittämiseksi. Tiedämme, että olet innokas vastaanottamaan pakettisi, joten päivitämme tilanteen sinulle mahdollisimman pian.