Toivomme, että olet tyytyväinen ostokseesi tai meiltä saamaasi palveluun. Mikäli jokin meni vikaan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme yrittää saada asiat kuntoon.
Käytä yhteydenottolomakettamme lähettääksesi reklamaatiosi ja lähetämme sähköpostiisi vahvistuksen, että reklamaatiosi on vastaanotettu. Jos haluat antaa lisätietoja reklamaatioon, voit vastata ilmoitussähköpostiin.
Asiakaspalvelijamme saattaa ottaa sinuun yhteyttä, jos tarvitsemme lisätietoja. Otamme sinuun yhteyttä ja kerromme reklamaation tuloksesta ja seuraavista vaiheista.
Tässä on joitain usein kysyttyjä kysymyksiä, joista voi olla apua:
Toimitusongelmat
Pakettini/tuotteeni on vaurioitunut
Onko pakettini kadonnut?
En ole saanut pakettiani, vaikka seurantatila on "toimitettu"
Osa tilauksestani puuttuu
Olen vastaanottanut vääriä tuotteita tai enemmän tuotteita kuin olen tilannut
Olen vastaanottanut toisen asiakkaan tilauksen
Tuoteongelmat
Tuote ei ole odotusten mukainen
Lemmikkini ei pidä ruoasta
Tuote on lakannut toimimasta
Tavarantoimittaja suorittaa takaisinvedon tilaamalleni ruoalle