Toivomme, että olet tyytyväinen ostokseesi tai meiltä saamaasi palveluun. Mikäli jokin meni vikaan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme yrittää saada asiat kuntoon.

 

Käytä yhteydenottolomakettamme lähettääksesi reklamaatiosi ja lähetämme sähköpostiisi vahvistuksen, että reklamaatiosi on vastaanotettu. Jos haluat antaa lisätietoja reklamaatioon, voit vastata ilmoitussähköpostiin.

 

Asiakaspalvelijamme saattaa ottaa sinuun yhteyttä, jos tarvitsemme lisätietoja. Otamme sinuun yhteyttä ja kerromme reklamaation tuloksesta ja seuraavista vaiheista.

 

Tässä on joitain usein kysyttyjä kysymyksiä, joista voi olla apua:

 

Toimitusongelmat

 

Pakettini/tuotteeni on vaurioitunut 

Onko pakettini kadonnut?

En ole saanut pakettiani, vaikka seurantatila on "toimitettu"

Osa tilauksestani puuttuu 

Olen vastaanottanut vääriä tuotteita tai enemmän tuotteita kuin olen tilannut

Olen vastaanottanut toisen asiakkaan tilauksen

 

Tuoteongelmat

 

Tuote ei ole odotusten mukainen

Lemmikkini ei pidä ruoasta

Tuote on lakannut toimimasta

Tavarantoimittaja suorittaa takaisinvedon tilaamalleni ruoalle