Virheilmoituksia voi tulla useista syistä.

 

Jos saat virheilmoituksen verkkosivuillamme, voit kokeilla seuraavia vaiheita:

  • Lataa sivu uudelleen tai käynnistä selain uudelleen
  • Kirjaudu ulos ja kirjaudu takaisin oma zooplus -tilillesi
  • Tyhjennä selaimen välimuisti ja evästeet
  • Käytä toista selainta tai laitetta, jos mahdollista

 

Jos nämä toimet eivät ratkaise virhettä, auttaisi meitä suuresti, jos lähettäisit meille kuvakaappauksen virheviestistä ja kaikki tiedot siitä, milloin virhe tapahtui, millä sivulla olit ja mitä yritit tehdä, kun sait viestin.

 

Meidän on tiedettävä myös seuraavat asiat:

  • käyttöjärjestelmäsi (Windows, iOS jne.) ja järjestelmän versionumero
  • mitä selainta käytät ja selaimen versionumero

 

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisäapua.