Logo
  • Tilaukset
  • Toimitus
  • Tuote
  • Palautukset ja Reklamointi
  • Asiakastili
  • Shoppailu bitiballa
  • Ota yhteyttä
Kuvaus Toimitus

Toimitusongelmat

Pakettini/tuotteeni on vaurioitunut

Jos olet vastaanottanut vahingoittuneen paketin tai tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.   Varaa seuraavat asiat valmiiksi, jotta voimme auttaa sinu...

Onko pakettini kadonnut?

Joskus toimitukset viivästyvät meistä riippumattomista syistä. Jos pakettisi olisi mielestäsi pitänyt olla jo perillä, tarkista toimituksen tila lähetysilmo...

En ole saanut pakettiani, vaikka seurantatila on "toimitettu"

Jos et pysty paikantamaan pakettiasi, etkä ole saanut ilmoitusta, että pakettisi on jätetty nimettyyn turvalliseen paikkaan tai naapurisi luo, ota yhteyttä ...

Osa tilauksestani puuttuu

Toimituksesi on saatettu lähettää useassa eri paketissa. Löydät nämä tiedot paketin lähetysilmoituksesta. Jos tilauksesi koostuu useista paketeista, niitä e...

Olen vastaanottanut väärän tuotteen

Jos olet vastaanottanut väärän paketin tai tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.     Varaa seuraavat asiat valmiiksi, jotta voimme auttaa sinua mahdo...

Olen vastaanottanut toisen asiakkaan tilauksen

Jos olet vastaanottanut toiselle asiakkaalle tarkoitetun paketin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.