Oma tilini

Mitkä ovat bitiba-asiakastilin edut?

Hyötyjä on lukuisia, tässä on osa niistä: Seuraa nykyistä tilaustasi Päivitä asiakastietojasi Tilaa suosikkituotteesi helposti uudelleen Kerää ja käytä...

Kuinka luon bitiba-asiakastilin?

Sinulta kysytään, jos haluat rekisteröityä kassalla. bitiba-asiakastilin luominen on nopeaa ja helppoa. Rekisteröinti on ilmaista ja ilman velvoitteita. ...

Kuinka voin muuttaa tai nollata salasanani?

Voit vaihtaa salasanasi kirjautumalla sisään bitiba-asiakastilillesi ja siirtymällä Tilin hallinta -osioon – Henkilötiedot, jossa voit vaihtaa salasanasi. ...

Kuinka muutan sähköpostiosoitteeni?

Mikäli haluat vaihtaa sähköpostiosoitteesi, otathan yhteyttä osoitteeseen service@bitiba.fi.

Mistä löydän henkilötietoni ja miten voin muuttaa niitä?

Jos haluat muuttaa sähköpostiosoitettasi, kirjaudu sisään Omalle tilillesi ja siirry Tilin hallinta -osioon – Henkilötiedot, jossa voit vaihtaa sähköpostios...

Missä laskuni ovat?

Löydät yleiskatsauksen aiemmista tilauksistasi sekä PDF-tiedostot laskuistasi Oman tilisi Tilaukset-osiosta.   Laskusi lähetetään sinulle myös sähköpostit...

Olen muuttamassa toiseen maahan. Voinko jatkaa bitiballa shoppailua?

Löydät bitiba-verkkokauppoja ympäri Eurooppaa lähes kaikilla eurooppalaisilla kielillä. Joten, jos olet muuttamassa toiseen maahan, voit silti ostaa kaikki ...

Kuinka poistan asiakastilini?

Jos olet rekisteröitynyt asiakas, täytä seuraava One Trust -lomake ja pyydä tilisi poistamista. Jos olet vierasasiakas, täytä tämä OneTrust -lomake. ...